پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
ســردیــارون بـخـتـیـاری

و بالاخره پس از سالها موزیک ویدیو خاطره انگیز دریا با صدای نیما چهرازی و به

کارگردانی حمید رضا فرهادی تقدیم شما همتباران عزیز قرار میگیرد

http://s2.picofile.com/file/7579852903/nima.jpg

جهت دانلود با کیفیت Full HD بر روی لینک زیر کلیک نمایید :

DOWNLOAD NEW MUSIC

ترانه سرا : عارف ذوالقرنین
ملودی : نیما چهرازی
تنظیم : سعید هاشا بیگی
سردیارون : ویدیو بدون لوگو در سایت قرار گرفته است تا در اختیار دیگر سایتهای قرار گیرد

http://s1.picofile.com/file/7550717311/008.jpghttp://s3.picofile.com/file/7368725692/Untitl777ed.jpg


نظرات شما عزیزان:

منصور
ساعت2:36---31 مرداد 1392
سلام جناب چراغیان تاکی میخواید وعده زدن قالب جدید سایت رو بدید به نظر شما یه قالب زدن این همه زمان میخواد شما 2ساله میخواید قالب سایت رو بزنید درضمن برخی کلیپاتون خیلی وقته لینکه دانلودشون از دسترس خارج شده اونارو کی میخواید درست کنید برادر من به نظرشما عمل کردن به از وعده نیست چرا بااین وعده ها دشمناتونو شاد میکنید خدا کنه که دیگه تو این ماه قالبو بزنیدو مارو هم خوش حال کنید ممنون خداحافظ

سامان جلیلی
ساعت10:21---1 اسفند 1391
نیما چهرازی جزء اولین ها است و کارش درسته البته این رفیقمون هم توکلی درست میگه و خواننده خوب زیاد شده و باید بیشتر تلاش کنند و منم فقط دریا رو دوسدارم و از پیچ و پیچ جاده ها که در مورد شهرمه

mis
ساعت1:58---16 بهمن 1391
دوست عزیزآقای حسین توکلی شما حق ندارید به نیماجان توهین کنید درضمن کی گفته نیما ترانه خوب کم داره شما یاترانه هاشو نشنیدید یانمیدونم چی بگم ولی اینوبدونید که اگه بحث احترام بود هرکسی که توشهرمسجدسلیمان خواننده میشد همه شون اسطوره میشدن به قول گفتنی تانباشدچیزکی مردم نگویندچیزها...

محمد معین سالاروند
ساعت0:28---5 بهمن 1391
سلام من محمد معین سالاروند هستم و امروز افتخار میکنم که بختیاری هستم

چون یکی از بزرگترین خوانندگاه پاپ لوس انجلس یعنی استاد معین اومدن و یه اهنگ از دوسته خوبشون یعنی استاد بزرگ مسعود بختیاری خوندن و این خیلی واقعا برای من جالب بود

من پنج ساله از انگلیس به ایران اودم و الان ساکنه لرستانم


حسین توکلی
ساعت13:28---2 دی 1391
نیما چهرازی هم دورانی که هیشکی نبود یه چندتا کار ضعیف داد بی تعارف همه به خاطر همشهری بودنش گوش دادان و احترام گذاشتن وگرنه جز دریا کدوم کارش بیرون از شهر رفته و کی میشناسش غیر از بچه های خومونی مطمن باش مردم احترام نگه میدارن ولی رو درباستی با کسی ندارن خاننده ها امروز شهر و استان و اهواز 100 مرتبه بهتر از نیما جان میخونن و صداش قابل تحسین نیست ضمنا من اگه خارج کشور بودم خیلی حرفای جالبتر میزدم و میخوندم چون اینجا نمیذارن و یه سوال اونم اینکه اینهمه سال چه کارهای جدیدی خونده و چه فرقی بین ترانه داخل کشور و بیرون هستش...من دارم کاست میزنم با بکس آبادان یه کار هم لری خاندم امیدوارم موفق باشین

امیرعلی از مسجدسلیمان
ساعت18:35---30 آذر 1391
سلام خسته نباشید بابت کلیپ خاطره انگیز اسطوره بختیاری نیما چهرازی ممنون وباید به آقا علی بگم که هرجایی رفتی حرمت اونجا رونگه دار به نظر من بهترین سایت بختیاری سردیارون هستش اگه کم کلیپ میزاره بخاطر محدودیت هایی که توی هرسایتی هست مطمعنم آقای چراغیس همشه دنبال بهترین هاست وشاید دلیل دیگرش این باشه من از طرف آقا علی از همشهری گلم معذرت میخوام .

علی
ساعت9:33---28 آذر 1391
ای بابا دیگه رسما اینجا هم تعطیل شده
ماهی یه مطلب اونم به درد نخور


AYOOB
ساعت11:17---25 آذر 1391
واقعا خسته نباشید درود برکارکنان زحمتکش سایت سردیارون من عاشق ترانه دریا هستم از استاد چهرازی ازشما ممنون هستم که کلیپ هارو باکیفیت عالی توسایت قشنگتون قرار میدین خدا قوت .ایوب ازنفتون مسجدسلیمان

HOJJAT
ساعت20:37---20 آذر 1391
سلام وخسته نباشی غرض ازمزاحمت اینه که هرکاری کردم نتونستم ویدیوکلیپ آقای نیماچهرازی رو دانلودکنم.اگه راهکاری داریدلطفااعلام کنید.ممنون ازمحبتتون
پاسخ: دوست گرامی لینک ارائه شده هیچ مشکلی نداره با نرم افزار دانلود منجیر فایل را دریاقت نمایید


HOJJAT
ساعت20:10---20 آذر 1391
سلام وخسته نباشی غرض ازمزاحمت اینه که هرکاری کردم نتونستم ویدیوکلیپ آقای نیماچهرازی رو دانلودکنم.اگه راهکاری داریدلطفااعلام کنید.ممنون ازمحبتتون
حجت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.